Sunday, October 3, 2010

OPEN HOUSE 2010

mereka lah rombongan yg terawal itu
seperti thn2 sblmnye,aku pasti akn bwt open house bila hari raye mnjelang.bg thn nie plak,aku tlh memilih 2 oktober 2010 sbagai harinye.tak tau lah knape aku plih tarikh tuh,tapi mmg byk peristiwa yg brlaku disebalik tarikh tuh sbnrnye.

rombongan first yg smpai ke rumah aku adlh rombongan dari kwn2 lame aku di star.mmg gempak lah korg.mane taknye,tuan rumah pon tak siap2 lg,korg dah smpai.mmg awl btol.tp aku tabik gak dkt korg sbb korg snggop dtg jauh2 dari klang smte2 nk dtg rumah aku.dah lah kne naik bus,lps tuh brhimpit2 dlm kete plak tuh.mmg byk dugaan yg korg lalui utk dtg umah aku kan ?tuh yg aku amat2 brterima kasih sgt dkt korg sbb korg sudi jugak dtg ke rumah aku yg jauh nie.tak lupe jugak aku ucapkn terima kasih dkt salma,eya,aten n filza yg turut dtg ke rumah aku.



mereka la rakan sekelasku
ade jugak kwn2 sekelas aku yg dtg.ade yg merempit dari kapar pon ade kan ?tp nsb baik korg smpai gak ke rumah aku.rara yg dok jauh pon dtg tau,first time lg tuh.thanks sgt dkt korg ye.n sorry jugak klau aku tak brape lyn korg sgt smlm.hrp korg tak ambk aty lah ye.




27 september 1993

ade ke kek tuh lg besa dri aku

alang2 dah bwt open house,aku pon smbut lah birthday aku dgn kwn2 aku.mmg dah lps dah pon birthday aku tuh,tp aku saje je bwt.maklum lah dah lame tak smbut dgn kwn2.selalunye dgn family je.tp akhrnye thn nie dpt gak aku smbut dgn dorg.seronok sgt.


lps tuh kan,tanpe aku sngke dan aku duga,si die tlh dtg dgn kwn2 laki ktorg yg lain.ya Allah mmg trkjot gile lah.mcm nk gugur je jantung aku time tuh jugak.tp lps dgr nsht kwn2 aku,aku try jd cool dpn die.aku taknak nmpk gabra bile jumpe die.tp hanye aku dgn tuhan jela yg tau perasaan aku yg sbnr time tuh.aku pon lyn lah die dgn kwn2 aku yg lain tuh tp tak byk borak pon,just biase2 je sbb tak tau nk borak pcl ape dgn die.

lps je smua kwn2 aku balik,wawa plak dtg dgn akem n member2 dorg.sbb dorg lmbt,tak dpt lah dorg jumpe kwn2 ktorg yg lain.ntah ape mslh korg pon aku tak tau.kate dtg pkul 3,tibe2 smpai umah aku pkul 5 lbih plak ye.tp takpe lah,aslkn korg dtg.mlm tuh plak aten,naim dgn mira dtg.tp dorg kejap je sbb dorg ade hal lain lps dari umah aku.

aku engt lps tuh dah hbs dah.dlm pkul 8,mas plak call.die kate die jd dtg rumah aku.mmg excited gyle lah kan.dah lame plak tak jumpe die.so aku pon mnanti lah die dgn pnuh ksbrn.dah lme aku tnggu ujan lebat plak,jd aku engtkn die tak jd dtg dah.tibe2 die call suruh aku ambk die dkt bt 8.die tak dpt nak crik umah aku sbb ujan lbt sgtaku pon kluar lah ambk die.bile dah smpai rumah aku,ktorg pon ape lg,brborak saje lah.dpt gak aku jumpe dgn die akhrnye stelah hmpir sthn ktorg tak jumpe.tp tak smpt pon nk ambk gmbr dgn die sbgai knangn.ape2 pon,thanks sgt dkt mas sekeluarga coz sudi dtg rumah aku wlaupon dah mlm.


p/s : terima kasih semua yg dpt hadir ke rumah aku smlm.sorry klau ade yg trkurang.aku sygg korg smua.korg lah kwn aku smpai bile2.

No comments:

Post a Comment