Sunday, August 22, 2010

22 OGOS

Hari nie klau tak genap hbngn aku dgn die 2 tahun.Tp nk bwt mcm mane kan,jodoh ktorg tak pnjng.Aku pon dah lame trime sgalenye yg brlaku dgn redha dan pasrah.Mungkin ade hikmah disebalik smua kjdian nie brlaku.Bile tarikh nie muncul stiap tahun kan,scare automatiknye aku msti akn trengt sgale knangan2 ktorg.Tp just trengt je lah.Tak lbih drpd tuh.Bile kwn2 aku tnye,kau taknak kmbali pade die lg  ke?1 je  jwpn yg aku bole bg dkt dorg.Aku takkan kembali pade die!Tidak same skali smpai bile2 pon.Bg aku,die dah mati dlm idop aku dan hnye tnggl knangan yg takkan brulang kembali.Biar lah aku dgn idop aku skrng.Aku skrng nie pon dah ckup bhagie dgn adenye family dan kwn2 yg sntiase di sisi aku tak kire aku susah atau senang.Bg aku dorg lah pengubat sgale luka di aty aku.Dan dorg jugak lah yg mnjd smangat utk aku troskn khdupn aku.Tak dinafikn,kdng2 aku ade lah gak trase sunyi.Tp aku tak lyn smua prasaan tuh dan aku cpt2 buang sgale prasaan tuh supaya aku tak tros hanyut trknangkn diri die yg tak brerti lg bg aku.Bwt mse skrng,aku dah taknak pk pcl cinta2 yg takde pnghujungnye nie.Bg aku,andainye aku brcinta sblm aku mncapai kejayaan dlm idop aku,itu ibarat aku mmbnrkn diri aku utk dilukai dan dikecewakn skali lg.So bg aku,biar lah cinta itu dtg dgn sndri bile dah smpai msenye yg sesuai.Aku nie bkn lah seorg perempuan yg anti lelaki sbnrnye.Tp bwt mse skrng,pintu aty aku msh trtutup utk sape2.Bg aku mereka2 tuh smua hnye skdr kwn biase.Sme sprti kwn2 aku yg lain.Aku hrp takde lah sape2 yg slh ertikn pendirian aku nie.Aku pon hrp slps nie aku akn dpt jumpe lelaki yg btol2 ikhlas brkwn dgn aku.Wlaupun brtahun2 lg,tp aku ttp akn mnanti kemunculan lelaki yg mcm tuh dlm idop aku.insyaAllah.

No comments:

Post a Comment